Po dalších dvou dnech absolvovali české a slovenské posádky (již v kompletním složení) měření a practise race. Co se měření týče, nebylo o nic méně úmorné než obvykle, ale perfektně zvládnuté ze strany organizační, a tak jsme byli ušetřeni zbytečného stresu. Nástup byl ve velice domáckém stylu a neprotahoval se tak, jako bývá zvykem, takže jsme záhy mohli usednout k zahajovacímu kusu žvance.
Practise race byla tradiční a roky ověřenou ukázkou naprosté anarchie, při níž nebyla dodržena žádná z předem domluvených pravdel – snad vyjma pravidel jachtingu potkávání lodí. Navíc jsme byli hnáni na břeh přicházející hradbou deště, která se ukázala nesmírně motivující. My osobně jsme jeli poprvé s novým stěžněm, ale trim se pocitově docela vydařil, takže to zítra snad pojede. Po příjezdu na břeh mě jetě čekala valná hromada lt 420, která se na rozdíl od té loňské odehrála ve velice poklidném duchu, stručný výcuc naleznete níže.
Šimon Seidl
GENERAL ASSEMBLY 420, 2012
- jako alt jsme byli požádáni o zaslání maxima kontaktních údajů od webovek přez kontakty na členy výboru
- jako alt jsme nám bylo navrženo zapojit se do dění na www stránkách a fb profilu asociace, a to jak pasivně (sledováním), tak aktivně – umisťováním informací a fotek
- jako alt jsme navrhli možnost uspořádání MS v TEAM RACINGU na našich vodách, pokud se u nás najde osoba jež se odhodlá ujmout asociace
- jako alt nám bylo navrženo otevřít některé z našich závodů zahraniční účasti
- jako závodníci jsme byli požádáni o navržení trefného sloganu lodní třídy
- jako závodníci jsme byli požádáni o návrhy jak časově zkrátit dobu trvání MS
- jako závodníci jsme byli požádáni o návrhy jak pořádat MS TR
- technickému výboru bylo dáno za úkol vyzkoušet a dodat potřebné informace o využití spír kosatky (+40 euro oproti stávající ceně)
- tech. výbor dále zamítl intenzivní zkoumání jiné polohy kosatkových průvlaků (více uvnitř lodi)
- tech. výbor stále zkoumá laminované plachty (+100 euro oproti stávající ceně)
- snaha o mistrovství na všech kontinentech(obydlených)
- potřeba zjistit je-li formát závodu 6 rozjížděk – layday – 6 rozjížděk vyhovující
- EUROSAF snaha o spolupráci a vytvoření závodu velkého formámtu pp v době velikonoc
- MS 2013 bude ve valencii, snaha změnit datum z 21 na 26
- JUTH 2013 Pwlhelli 14-22 august
- 2014 ME Polsko Gdyně
- 2014 MS Wardemunde GER