Medaile nám unikla o vlásek, ale nemůžu říct, že by s trochou štěstí byla, my měli štěstí dost. Já ale udělal během závodu spoustu chyb a nejvíc jich bylo v poslední rozjížďce.

Taky jsem už pár let nedělal servis lodě, což se bohužel projevilo v poslední den, kdy nám v karyně přestal držet výtah spinakru, takže jsem ho musel ve větru 4-11 m/s držet v ruce… .

No jo, materiál stárne a naše PRALINKA (trup, stěžeň a ráhno) má již 18 let. Reálně jsme neměli na ITA 259, SVK 327 a ESP 311. Španělé byli ale po kolizi diskvalifikováni z poslední rozjížďky a klesli až na 5 místo. Ze známých jmen z minulosti jsme za sebou nechali Itala Francesca Zampacavalla, který skončil na 8 místě.

Ve větru 3-6 m/s byla naše rychlost na stoupačku taková, že jsme 2 rozjížďky vedli, vždy jsme se však chybami postupně propadli na 4. místo. Celkově se zrušily 4 rozjížďky ze kterých jsme jednu vedli a jednu byli po špatném startu vzadu.

Nejrychlejší lodí v závodě byli jednoznačně bratři Baranovci. Ti měli smůlu že ve všech zrušených rozjížďkách byli na špičce a 2x dokonce vedli. Naproti tomu vítězní Italové byli ve zrušených rozjížďkách 2x v top 5 a 2x vzadu a zrušení jim pomohlo.

Milo

Přílohy a odkazy: